1. Ostutingimuste kehtivus
Ostu sooritamisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute Tellimustingimustega ja Privaatsuspoliitikaga. Tingimused kehtivad kasutajate (edaspidi Ostja) ja veebipoe Crafty Shafty Kangad domeeniga KANGAD24.ee (edaspidi Veebipood) omaniku Aadan OÜ (registrikood: 12945958) vahel, asukohaga Vatla küla, Lääneranna vald, Pärnumaa, 90103, Eesti.
Tingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Crafty Shafty Kangad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse Crafty Shafty Kangad veebipoes tingimuste all.
2. Hinnainfo
Kõik Veebipoes märgitud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad ja kirjeldus on märgitud toodete juurde. Võib lisanduda täiendavaid tasusid, sealhulgas transpordikulu või haldustasu, vastavalt Ostutingimustes sätestatule. Lisanduvate tasude suurus sõltub Kliendi ostukorvi väärtusest ja Kliendi poolt valitud tarneviisist. Ostetud toodete hinnale lisandavad kulud arvutatakse ja märgitakse Teie ostukorvis tellimuse vormistamisel.
Kui Kliendi ostukorvi väärtus on 65 EURi (ilma postikulu summata), toimetatakse kaup Eesti Vabariigi piires Kliendile DPD Pickup, SmartPOST ja Omniva pakiautomaatidesse EESTI piires TASUTA. Välja arvatud juhul, kui tellimuse maksumusest üle poole koosneb õmblustarvikutest, on Veebipoel õigus lisada tellimuse hinnale postikulu.
Müügihinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja ehk 2 tööpäeva tellimuse esitamisest v.a. Veebipoes oleval kategoorial "ETTETELLIMINE". Selles kategoorias kehtivad hinnad kuni ettetellimise kangaste kategoorias märgitud tähtajani.
Kui tootel/toodetel on tehnilistel vm põhjustel ebamõistlikult soodne hind, siis Veebipoel on õigus sellise hinnaga toodet Ostjale mitte müüa.
3. Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks lisage soovitud tooted ostukorvi.
Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile "Vormista tellimus".
Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige Teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ning vajutage lingile "Kinnita tellimus".
Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saate tasuda pangalingi maksega Teile sobivas pangas.
Kui tellimuse kinnitust ei ole Ostja e-posti aadressile saabunud 30 minuti möödumisel tellimuse esitamisest, siis kohustub Ostja sellest teavitama Veebipoodi e-posti vahendusel.
NB! Kanga toon pildil võib erineda reaalsest kanga värvist. Tooni erinevus võib sõltuda ka seadmest, millega pilti vaatad (nutitelefon, arvuti, tahvelarvuti jne). Kui kahtled värvitooni sobivuses, siis pigem telli näidiseid.
Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−16.30). Ise järele tulles palume kindlasti ette helistada Veebipoe kontaktnumbril.
4. Müügilepingu jõustumine
Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arveldusarvele, tellimuse esitamisest 2 tööpäeva jooksul v.a. Veebipoes oleval kategoorial "Ettetellimine". Selle kategooria tellimused palun vormistada ERALDI ja maksed peavad laekunud olema "ettetellimise" kategoorias märgitud tähtajaks.
Tellimused, millede eest ei ole tasutud tellimuse maksetähtajaks annuleeritakse 24 tunni möödudes alates tellimuse maksetähtajast. Kui "ettetellimise" kategooria makse ei ole laekunud tähtajaks (märgitud kategooria juures või on kokkulepitud eraldi emailis/FB sõnumites) siis sinu soovi kangaste ettetellimisel kahjuks ei arvesta ja edaspidi ettetellimistest osa võtta ei saa.
Müügilepingu jõustumisega kohustub Veebipood andma Ostjale üle olemasoleva või tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja kohustub Veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või mõnel muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel. Ning tagastatakse kliendi poolt tasutud summa (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
5. Kohaletoimetamine
Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Veebipood tellimuse koheselt või hiljemalt 3 tööpäeva jooksul ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartneritele. Kauba tarne laos olevale kaubale toimub tavapäraselt 3-7 tööpäeva jooksul paki saatmisel Eesti Vabariigi piires. Kui kaupa ei ole laos ja tuleb tellida, siis on keskmine tarneaeg 2–6 nädalat. Täpne tarneaeg on märgitud iga toote juures.
Saadame pakid SmartPostiga ka Soome, kaupade toimetamisel teistesse riikidesse, võtke palun ühendust e-posti teel info@kangad24.ee Kauba saatmiskulud kannab ostja. Tarneaeg alates logistikafirmale paki üleandmisest 5-14 tööpäeva jooksul.
Kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse maksumuse täielikust laekumise päevast Aadan OÜ pangakontole.
Erandjuhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 60 kalendripäeva jooksul. Erandjuhuks loetakse kaupade ettetellimisi, Veebipoes vastav kategooria "ETTETELLIMINE", kus on märgitud orienteeruv kauba tarneaeg.
Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb Ostjal esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Ebatäpsete tarneandmete esitamisel või kaubale pakiautomaati mitte järgi minemisel tasub täiendava tarnekulu Ostja.
Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise hilinemise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.
6. Tagastamisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvormi leiate siit – Kauba tagastus.
Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele olenevalt tootest ei pruugi Ostjal taganemise õigust olla. Tagastamisele ei kuulu vastavalt Ostja soovile mõõtu lõigatud kangad, paelad ja muud tarvikud ning hinnaalandusega soodustooted ja Ostjale spetsiaalselt tellitud kaup välja arvatud toodete puuduste korral.
Mittedefektne tagastatav kaup peab olema rikkumata ja korras. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui Ostja on kauba kaubanduslikku seisukorda märgatavalt kahjustanud ja kauba müügiväärtus on seetõttu vähenenud. Puuduseks ei loeta kauba loomuliku kulumise tulemusena tekkinud kauba välimuse või omaduste halvenemist.
14. päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks või esineb kulumise märke on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab siit – Kauba tagastus või saata vabas vormis kauba ostust taganemise avaldus e-posti aadressile info@kangad24.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode oli defektne/puudusega.
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Kauba tagastamisel kasutada registreeritud jälgimissüsteemiga teenust kättetoimetamisega eelnevalt kokkulepitud aadressile.
Ostja ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel kui on eelnevalt kokku lepitud mõni muu tagastamisviis.
Veebipood tagastab defektse/puudusega toote ostusumma koos tarnekuludega taganemisavalduse ja tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Tarnekulu ei tagastata Ostjale, kui tagastatav kaup ei ole defektne ja vastab tootekirjeldusele, sel juhul kannab taganemisega kaasnevad kulud Ostja.
Kui Ostja on valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest kauba kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup kui kauba hind on Veebipoes eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ja eritellimusena. Tagastada ei ole võimalik kui see käib vastu tervisekaitse või hügieenilistele nõudmistele.
7. Pretensioonide esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates pretensiooni e-posti aadressile info@kangad24.ee, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti ning kauba tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
Hulgikoguste ostul tuleb arvestada, et alates 3m kanga ostul võib olla kuni üks väike tootmisdefekt ja 6m kanga ostu puhul kuni kaks väikest tootmisdefekti. Sellistele defektidele pretentsiooni esitamise õigus puudub. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Pretensiooni esitamise õigus puudub juhul, kui toote kirjelduse juures on defekt kirjeldatud ja toote hinda vastavalt alandatud. Kui Tarbija on juba asunud toodet kasutama (lõiganud kangast, paela, kummi vms), siis sellisele toote enam pretentsiooni esitada ei saa.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Veebipood ei vastuta Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hooldamise/hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
8. Vääramatu jõud
Veebipood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha (looduskatastroof, sõjaolukord jm).
9. Isikuandmete töötlemine
Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress, isikukood, pangarekvisiidid ja tarbimiseelistused) tellimuste töötlemiseks ning edastada need logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks.
Veebipood kasutab isikuandmeid Ostjale kaupade osutamiseks, teenuste edasi arendamiseks ja personaliseerimiseks. Teenuste all peetakse silmas Crafty Shafty Kangad veebipoes kaupade müüki ja personaliseeritud pakkumiste korraldamist.
Ostjal on õigus valida, kas soovib oma Veebipoodi jäetud kontaktandmetele saada e-poe uudiskirja ja muud infot.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Eelnimetatud isikuandmete kasutamise nõusolekut ei saa tagasi võtta tagasiulatuvalt.
Ostjal on õigus nõuda oma isikuandmete ja konto kustutamist e-poe keskkonnast. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest teada e-maili teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-mailis toodud juhiseid.
10. Garantii ja pretensioonide esitamise kord
Tootele kehtib tootjapoolne garantii juhul kui see on märgitud toote kirjeldusse või tootega kaasas olevatesse dokumentidesse. Garantii kehtib vastavalt tootjapoolsetele garantiitingimustele, mis võivad erinevate tootjate puhul olla erinevad. Garantii puudumine ei välista Ostja pretensioonide esitamise õigust.
Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, esitades kauba müügiarve, lepingu või mõne muu ostu tõendava dokumendi.
Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt ühendust võtta Veebipoega ja lõpetada kauba kasutamine.
Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Ostja omavahel kokku.
Veebipood ei vastuta Ostja süül tootele tekitatud puuduste eest, mis on tekkinud toote mitte eesmärgipärase kasutamise, hooldamise või selle teadliku rikkumise tulemusena.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume vastav info edastada Veebipoe e-postiaadressile info@kangad24.ee, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste kohta peab olema esitatud hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kõik esitatud pretensioonid vaadatakse läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
11. Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@kangad24.ee Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole, viimase pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.